שקוף שתחייכו: יישור שיניים בשיטה בלתי נראית

להיות עם להראות בלי: הרתיעה הגדולה ביישור שיניים למי שסובל משיניים עקומות ורוצה ליישרן, קיימת מלהופיע בציבור עם ברזלים ופלטות קבועות על השיניים ולשלם על כך במחיר אסתטי לאורך זמן. עכשיו עם עם הפתרון המושלם של יישור השיניים בשיטה הייחודית, ללא ברזלים וללא פלטות קבועות באמצעות הטכנולוגיה החדשנית והמהפכנית הכוללת הרכבת סד שקוף ובלתי נראה המורכב על גבי השכבה החיצונית של השן מבלי לפגום במראה החיוך, ומבלי לוותר על האסתטיקה, כך שאף אחד לא יבחין בעובדה שאתם עוברים את התהליך. שקוף שתחייכו עם השיניים המושלמות שחלמתם עליהן!

רמה אסתטית גבוהה | תהליך התאמה מהיר ופשוט | קל לשמור על היגיינה | *במקרים מתאימים בלבד! 

נגן וידאו
נגן וידאו

יישור שיניים באמצעות גשר שקוף בשיטת Invisalign

טיפול בשיטת Invisalign כולל סדרה של קשתיות יישור שקופות כמעט בלתי נראות, הניתנות להסרה, שיש להחליפן כל שבועיים לקשתית הבאה בסדרה. כל קשתית מיוצרת באופן מותאם אישית לשיניים שלכם בלבד. בהרכבת הקשתית, השיניים שלכם יזוזו – לאט לאט, שבוע אחר שבוע – עד שיתיישרו למקומם הסופי שנקבע. בנוסף לכך, תוכנית הטיפול הווירטואלית אשר נבנית על ידי תוכנת ®ClinCheck הייחודית של חברת Align Technology מציגה את מהלך תזוזת השיניים שלכם לאורך כל מהלך הטיפול. כבר בהתחלה תוכלו לראות כיצד יראו השיניים שלכם בסוף הטיפול. הקשתיות השקופות המותאמות באופן אישי, מיוצרות במיוחד עבורכם בהתאם לתוכנת ה- ®ClinCheck. אילולא האופן המדהים ש-Invisalign משנה את החיוכים, היית בקושי שם לב שאתה עובר טיפול. היות והקשתיות של Invisalign שקופות וקשה להבחין שמרכיבים אותם, הן מאפשרות לכם יישור שיניים מבלי להרגיש מבוכה – ואם יש לכם פגישה חשובה או אירוע חשוב, ניתן תמיד להסיר את הקשתיות למשך זמן קצר זה.

טיפול באמצעות Invisalign יכול להשתלב באופן פשוט וקל לתוך השגרה היומיומית שלכם ללא כל טרחה או מבוכה. אין כל חוטים או מתכת, לכן אין צורך לדאוג לגירויים בפה, היות והקשתיות נוחות להרכבה וניתן להסירן בקלות על מנת לאכול, לשתות, לצחצח או להשתמש בחוט דנטלי.

האם זה מתאים לאורך החיים שלי? Invisalign היא הדרך הטובה ביותר לשנות את החיוך שלך מבלי שיפריע לפעילות היומיומית שלך. אם אתם מוכנים לחיוך שישנה את המראה שלכם, Invisalign בשבילכם. למרות שבשוק קיימות אפשרויות טיפול נוספות, אף טיפול אחר אינו עובד בנוחיות כמו Invisalign.

יישור שיניים שקוף בשיטת iROK

גשר בשיניים שקוף בשיטת iROK לשיניים מושלמות: שיטת iROK הייחודית, מתבצעת באמצעות סדרת קשתיות פלסטיק שקופות – בלתי נראות, המותאמות באופן אישי לכל מטופל ומזיזות את השיניים בהדרגה באמצעות אטצ'מנטים (מחברים)מיוחדים, עד שהן מגיעות למצבן האופטימלי.

גשר בשיניים שקוף בשיטת iROK, מבוסס על טכנולוגיית לייזר תלת מימדית ממוחשבת, מהמומלצות בעולם. שיטה זו אינה פולשנית ובמהלך הטיפול, תוכלו לדבר, לצחוק בחופשיות ולחייך חיוך רחב, מבלי שניתן לראות כי אתם בעיצומו של הליך יישור שיניים. כל זאת במחיר דומה למחיר של יישור שיניים באמצעות גשר רגיל. הצטרפו גם אתם ללקוחות iROK המרוצים בארץ וברחבי העולם, ביניהם: בני נוער, מבוגרים וגם רופאים, אשר מצאו את שיטת הטיפול כמועילה ביותר ליישור שיניים בקרב המטופלים שלהם.

מה זה iROK?

 iROK הינה שיטת טיפול חדשנית ומהפכנית ליישור שיניים שקוף ובלתי-נראה המתאימה לכ-85% ממקרי ליקויי הסגר למבוגרים ולנוער. המערכת מבוססת על טכנולוגיית לייזר ממוחשבת בתלת-מימד הנקראת orthorx-logo המבטיחה לך טיפול נוח,יעיל ומהיר יותר מכל שיטת טיפול אחרת ליישור שיניים.

בהתאם לנתונים המתקבלים מהמערכת הממוחשבת ועל פי מטבעי השיניים שלך, מיוצרות בהתאמה אישית, סדרה של קשתיות שקופות וניידות המורכבות על השיניים ומוחלפות מידי שבועיים עד שלושה שבועות. הקשתיות מזיזות את השיניים בהדרגה בהתאם לתוכנית הטיפול ולתכנון שנעשה בהדמיה עד שבסוף הטיפול, השיניים מתיישרות עם חיוך מושלם שתמיד חלמתם עליו.

התוכנה הבלעדית של חברת iROK, מציגה את תכנית הטיפול שלך על גבי המחשב ומאפשרת לך לראות באופן וירטואלי ובתלת מימד את כל מהלך תזוזת השיניים, שלב אחר שלב באופן הדרגתי, כדי שתדע תמיד כיצד יראו שינייך בסיום הטיפול וכל זאת עוד לפני שהתחלת את הטיפול. היום הכל יותר פשוט בעזרת האפליקציה הבלעדית של iROK המבוססת על תוכנת OrthoRx, האפליקציה זמינה להורדה בחינם ישירות למכשיר הסלולרי או הטאבלט שלכם, דרשו מהרופא שלכם שם משתמש וסיסמה כדי שתוכלו לראות את ההדמיה האינדיבידואלית המדמה את כל מהלך הטיפול וכך תעקבו מקרוב אחר התקדמות הטיפול בשקיפות מלאה עד להשגת התוצאה שהובטחה לכם בהדמיה, איירוק ותתחיל לחייך.

משך זמן הטיפול בשיטת iROK

נקבעת על ידי הרופא שהשלים הכשרה והסמכה בשיטת iROK או בעל הכשרה קודמת ובהתאם לצרכים הספציפיים של כל מטופל. משך הטיפול מתוזמן וידוע מראש ללא הפתעות ועם הצלחה מובטחת תוך 6 – 10 חודשים בדרך כלל.

*השיטה מתאימה ברוב המקרים למבוגרים ונוער מעל גיל 14

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, נא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!