השתלת שיניים בחיפה והקריות בהעמסה מיידית בשיטת All On 4 - 6

מרכז האסתטיקה והשתלות שיניים בראשות ד"ר אריאל שוורץ D.M.D, מעמיד לרשותכם בסטנדרטים רפואיים גבוהים את מגוון שיטות הטיפול והטכנולוגיות המתקדמות ביותר להשתלות שיניים אשר מקצרות תהליכים ומקטינות את הסבל ואי הנוחות עם דיוק מרבי, אסתטיקה מושלמת ומערכות השתלים האיכותיות והמובילות בעולם גם במקרים דנטליים מורכבים ע"י צוות רפואי מנוסה. *במקרים מתאימים בלבד! 

טיפול השתלת שיניים זו אחת הפרוצדורות השכיחות ביותר בתחום הדנטלי, כשעל פי ההערכות מאות ישראלים עוברים אותה מדי שנה. השתלת שיניים בהעמסה מיידית היא גישה מתקדמת, המאפשרת לקצר את תהליך ההשתלה בה מתבצעת העמסה מיידית של השתלים על גבי הלסת, שבסופו המטופלים מחזירים את החיוך שאבד עם פה מלא שיניים ויכולת תפקודית איכותית של מערכת הפה והלסתות לצד מראה אסתטי מושלם!

נגן וידאו

השתלת שיניים בשיטת All On 4 – 6

אחת הבעיות הקשות ביותר: איבוד השיניים וחוסר שיניים מוחלט. איכות החיים שלנו נפגעת ואנו רוצים לחזור לתפקוד מלא כמו כולם ולהחזיר את החיוך שאבד בדרך המהירה ביותר. בעבר השתלת שיניים הייתה תהליך ארוך ומורכב בשיטה שארכה בין חצי שנה לשנתיים עם חסרונות רבים. כיום באמצעות השתלת שיניים בשיטת 4-6 ALL ON, ניתן ליהנות משיניים חדשות באופן מהיר כמעט ללא סיכונים. אחוזי ההצלחה של השתלת שיניים בשיטת העבר היו גבוהים אך התפיסה הטיפולית הייתה שיש לחלק את התהליך למספר פרוצדורות שונות בזמנים שונים כגון: עקירות השיניים, השלמת עצם במידת הצורך, חיבור השתלים הדנטליים ללסת ומיקום הגשר והכתרים. החלוקה נעשתה באופן זה כדי לאפשר לגוף מספיק זמן כדי להחלים ולהתאושש מכל תהליך, ורק כשאזור טיפול החלים לחלוטין מהתהליך, התבצע מעבר לשלב הבא. השתלת שיניים זו היא בעלת אחוזי ההצלחה גבוהים מאוד אך יחד עם זאת, לתהליך היו מס' חסרונות.

נגן וידאו

השתלת שיניים בשיטת All on 4-6 הינה שיטה טיפול מתקדמת בטיפול אחד, בה נעקרות השיניים הרעועות ובמקומם מועמס לסת מלאה עשויה כתרים על גבי  שתלים כדי לחסוך זמן בין שלב לשלב לאדם עם אובדן וחוסר מוחלט של השיניים. שיטת השתלת השיניים All On 4-6 מתבססת על חלוקה אופטימלית של העומס על עצם הלסת ומאפשרת החדרת שתלים ואת הרכבת מערכת השיניים על ארבעה שתלים או שישה שתלים, ללא השתלת עצם וללא הרמת סינוס ובדרך זו נמנע הצורך בבניית עצם בלסת העליונה והגבהת רכסים בלסת התחתונה. חשוב לציין שוב כי, שיטת All on 4-6 מיועדת למטופלים שהם מחוסרי שיניים ובמקרים מתאימים בלבד.

יתרונות שיטת השתלת השיניים All On 4-6

  • השתלת שיניים מהירה.
  • אחוזי ההצלחה גבוהים.
  • מספק מענה רחב למטופלים  ומתאימה כמעט לכולם.
  • עמידות לאורך זמן.
  • רמת אסתטיקה גבוהה.
  • מחיר אטרקטיבי. 

 

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, נא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!