מהפכה טכנולוגית ודיגטלית: כתרים לשיניים ביום אחד

*במקרים מתאימים בלבד!

מרכז האסתטיקה והשתלות שיניים בראשות ד"ר אריאל שוורץ, מעמיד לרשותכם את המהפכה הטכנולוגית והדיגיטלית בתחום רפואת השיניים שמונעת טרטורים ובזבוז זמן מיותר ובנוסף, מאפשרת למטופל במהלך הטיפול יכולת להיות שותף מלא  online לתהליך הטיפול באמצעות פסגת הטכנולוגיה העולמית לחיוך מושלם ומדויק בביקור אחד.  כבר עכשיו אתם יכולים לעבור טיפולי אסתטיקה מתקדמים לשיניים באמצעות מכשיר ה- CEREC החדשני מבית חברת SIRONA הגרמנית המאפשר להרכיב כתרי חרסינה קבועים לשיניים, ללא מתכת, ייצור שחזורי חרסינה, ציפוי חרסינה (חזיתות), ייצור שחזורים זמניים או שחזורים לאורך זמן בביקור אחד עם תוצאה ורמה אסתטית גבוהה, איכותית ומדויקת ביותר.

נגן וידאו

מהיר ומושלם: פגישה אחת, ויש לכם חיוך של כוכבים!

מי מאתנו לא היה רוצה חיוך מושלם ממש כמו של כוכבי קולנוע? מסתבר, שהיום במציאות החדשה זה ממש לא סיפור: פגישה אחת במרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים בראשות ד"ר אריאל שוורץ, תסדר לכם חיוך זוהר מהסרטים ותחסוך לכם אי נוחות. אז אם מתחשק לכם לשדרג את החיוך שלכם או שנקלעתם לבעיה אסתטית  כגון: שבירת שן, סדק בשן, הרכבת כתר לאחר טיפול שורש, הרכבת כתר על גבי שתל דנטלי,  או כל טיפול אחר שדורש הרכבת כתר ושחזור השן. ההליך הארוך, המטרטר והמסורבל שהיה בעבר כרוך בין 4-5 מפגשים במרפאת השיניים חלף והפך להיות אצלנו במרכז בפגישה אחת באמצעות המהפך הטכנולוגי והדיגיטלי של מכשיר "הסרק" החדשני שמקצר את הזמן ומצייד אתכם בכתר לשיניים קבוע ואיכותי ביותר.

נגן וידאו

טיפול אחד, שעה אחת

ד"ר אריאל שוורץ – המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים מעמיד לרשותכם את הפתרון שעושה לכם סוף לטרטורים ולמפגשים הרבים במרפאת השיניים באמצעות מכשיר ה-CEREC החדשני, המאפשר להרכיב כתר קבוע מחרסינה מלאה ללא מתכת בטיפול אחד בלבד.

בעבר, טיפולי שיקום ושחזור השן באמצעות כתר היה תהליך ממושך ומסורבל שכללו בין 4-5 מפגשים בהם נדרש היה לבצע לקיחת מידות, ביצוע כתר זמני, שליחתן למעבדה, טיפולים שונים לצורך התאמת הכתר אצל רופא השיניים, ולעתים אי שביעות רצון מהתוצאה של צבע השן או מבנה השן דבר אשר היה גורם להחזרה למעבדה ושוב למרפאה עד להשגת התוצאה הרצויה לצורך הרכבת הכתר בשן.

המכשיר החדשני מאפשר כיום את ביצוע כל הפעולות האלה בטיפול אחד, תוך שעה בלבד, וברמה האסתטית הגבוהה והמדויקת ביותר.

טיפולי אסתטיקה דנטלית בטכנולוגיה המתקדמת באמצעות מכשיר ה- CEREC החדשני

נגן וידאו

איך זה בדיוק עובד?

  • סריקה ולקיחת המידות: רופא השיניים ד"ר אריאל שוורץ, באמצעות המכשור החדשני, מבצע סריקה בפה המטופל על מנת לקחת מדידה ממוחשבת בתלת מימד של השן והרקמות הסובבות אותה מפה המטופל, מדידה זו נשלחת באופן מיידי למחשב ומתורגמת במחשב למודל של הדמייה וירטואלית תלת מימד מדויק על פיו נבנה הכתר או השחזור הרצוי. בשלב זה המטופל יכול להיות שותף מלא online לתהליך טיפול השיניים ויכול לבקש שינויים בהתאם לשביעות רצונו במיוחד אם המדובר בשן קדמית (*במקרים מתאימים בלבד – אם זה ניתן מבחינה רפואית). ניתן גם להעתיק שן טבעית זהה שקיימת בפה ולשמור על האנטומיה והמורפולוגיה הטבעית של השיניים.
  • הכנת הבסיס: קובץ זה נשלח למחרטה המפסלת ומייצרת את הכתר שעוצב מבלוק חרסינה איכותי וחזק הנותנת מענה לחוזק השחזור וגם בשל שקיפותה נותנת מראה טבעי ללא חומרים מתכתיים שנמצאים בכתרים הקונבנציונליים.
  • הרכבת השן: ד"ר אריאל שוורץ מבצע התאמה בפה המטופל וכשהם מרוצים יחד מהתוצאה הכתר מודבק לשן או מוברג לשתל לשימוש לטווח ארוך.
  • התוצאה: כתר קבוע לשיניים עם רמת אסתטיקה גבוהה ואיכותית ביותר ושוב כל זאת – בביקור אחד בלבד!

יתרונות שיטת הטיפול באמצעות מכשיר ה- CEREC

  • חסכון בזמנכם היקר ומניעת מפגשים מסורבלים וטרטורים מיותרים, הכתר מיוצר לאחר תכנונו ע"י מחרטה של המכשיר הממוקמת במרכז ומאפשרת ביצוע מיידי ומסירה של הכתר. 
  • כתר קבוע לשיניים בפגישה אחת ופתרון אסתטי מיידי.
  • המטופל במהלך הטיפול יכול להיות שותף מלא online לתהליך, לאחר לקיחת המידות מבוצע התכנון של הכתר והמטופל  צופה בו ויכול להיות שותף מלא לתהליך במיוחד אם המדובר בשן קדמית, ניתן גם להעתיק שן טבעית זהה שקיימת בפה ולשמור על האנטומיה והמורפולוגיה הטבעית של השיניים.
  • המידות נלקחות באופן דיגיטלי ומאפשרות הגדלה של התמונה המלאה והגעה לפרטים, מה שמגדיל את הדיוק יחסית לשיטה הקונבנציונלית.
  • הכתר לשיניים עשוי מחרסינה מחוזקת אשר נותנת מענה גם לחוזק השחזור וגם בשל שקיפותה נותנת מראה טיבעי ללא חומרים מתכתיים שנמצאים בכתרים הקונבנציונליים.
  • ניתן להתאים את צבעו של הכתר לצבע של שאר השיניים כדי שנקבל בסוף התהליך תוצאה אסתטית מושלמת.
  • הכתר מודבק לשן או מוברג לשתל לשימוש לטווח ארוך של שנים רבות.
  • ללא כתר זמני, ללא מידות וללא מטבעים!
  • אפשרות בטוחה וחזקה להחלפת סתימות כסופות ישנות בסתימות חרסינה טבעיות.

אילו עוד בעיות דנטליות נפתרות  באמצעות הטכנולוגיה הדיגיטלית החדשנית?

מכשיר ה- CEREC החדשני מספק מענה לצרכים אסתטיים ורפואיים נוספים. הוא מהווה פתרון מצוין, מדויק ומהיר עם רמת אסתטיקה גבוהה ביותר הן לטיפולים כגון: שחזורי חרסינה, סתימות ללא מתכת, ייצור שחזורים זמניים או שחזורים לאורך זמן, ציפוי חרסינה (חזיתיות) וכדומה. רפואת השיניים בישראל ובעולם עברה שינויים רבים. מצד אחד, אנחנו לא מגיעים למרפאת השיניים רק כי כואב לנו או שיש לנו בעיה שדורשת טיפול, אלא גם כאשר יש לנו בעיה אסתטית כל שהיא. מצד שני, בימינו אנחנו קצרים בזמן ורוצים את הפתרון כאן ועכשיו, אחרי הכל הזמן זו אחת הסיבות לכך שרבים מזניחים את בריאות הפה ודוחים את טיפולי השיניים. לצורך זה פותח מכשיר ה-CEREC ומכשיר החריטה שקיים כיום. אז אם אתם זקוקים לפתרון מיידי שעושה לכם סוף לטרטורים וגורם לבזבוז זמן מיותר בטיפולי אסתטיקה מתקדמים המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים בראשות ד"ר אריאל שוורץ עומדים לרשותכם עם אמצעי הטכנולוגיה המתקדמים ביותר כדי לחסוך לכם בזמן היקר עם התוצאות האסתטיות והמדויקות ביותר!

 

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, נא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!